Ki van itt?

10 vendég online.

Az edző válaszol


Teljes lista»
Dani:
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a párommal szeretnénk utcai harc edzésre járni. (Kis csoportosra) Van rá lehetőség, hogy együtt menjünk egy csoportba és ne külön?
Dávid:
Hello! Teljesen kezdők számára melyik bokszedzést ajánljátok?
Laci:
Szia Gergő! Sajnos olyankor mar nincs. Csoportos 4 kor kezdodik. Max szemelyi edzes, de az is 5 tol. Udv
Laci:
Peti! Az elejen adunk felszerelést, de kesobb érdemesebb sajat felszerelésre beruházni.
Laci:
Szia Peti! Sok hobbista jar. ;) gyere batran! Udv

Testépítés

A testépítő edzés progresszív súlyzós edzésből áll. A testépítők célzottan edzik egyes izomcsoportjaikat, hogy ott megfelelő növekedést érhessenek el, de nem az a céljuk, hogy minél nagyobb súlyt mozgassanak meg, hanem az, hogy a megedzett izmot minél jobban leterheljék.

Ezáltal nagyban különböznek az erőemelőktől és a súlyemelőktől, mert bár első látásra ezek hasonló sportok, azonban ezekben a sportágakban a minél nagyobb súly leküzdése a cél, a technikával és az izmok összehangolt munkájával, miközben a testépítő egy adott izmot, például a bicepszét edzi - csak arra koncentráltan.

A testépítő sport - a sportágak általános gyakorlatától eltérően - nem működik megfelelő táplálkozás nélkül. A testépítők megfelelő étrendje alapvető - nem csak versenyfelkészülés, de hobbi szinten is, így nagy részét a befektetett munkának a táplálék készítése, elfogyasztása - minimum 3 óránkénti étkezés -, sőt a rá való anyagiak megkeresése teszi ki.

A testépítés harmadik fontos tényezője a pihenés: mind az edzésmódszereket, mind az életmódot úgy kell alakítani hogy az izmok regenerálódni tudjanak. Enélkül nem lehetséges a fejlődés.

A testépítés a következő metódus szerint működik: az edzés mikrosérüléseket és tápanyaghiányt idéz elő az izmokban. Az izmok igyekeznek tápanyagot felvenni (fehérjéket és szénhidrátokat) és kompenzálnak: több tápanyagot vesznek fel, mint amit leadtak, ezáltal az izomsejtek mérete nő. Természetesen ehhez megfelelő mennyiségű pihenésre (alvás) és regenerációs időre van szükség, tehát egy izmot nem lehet minden nap edzeni, hanem megfelelő regenerálódási időt hagyva kell az edzésprogramot megszerkeszteni.

Ebben edzőink nyújtanak szakszerű segítséget - Bek Nikolett, Kincses László

Áraink »

Nyitvatartás »
 

Akció

144%
kedvezmény

Részletek »

Ajánlott oldalak

Már Facebookon is

Allyoucanmove.hu

ESO Fitness Body & Box Club