Ki van itt?

5 vendég online.

Az edző válaszol


Teljes lista»
Csilla:
Sziasztok! Az első boxedzésre mit kell vinni/milyen öltözék kell?
Roland:
Sziasztok. El szeretnék járni ökölvívásra, csak nem igazán tudom eldönteni, hogy fel kéne hívni az edzőt 1-2 nappal mielőtt mennék, vagy csak beállítani egy edzésre, és ott megbeszélni az adott edzővel, hogy mikor kezdhetek. köszönöm
Erika:
Sziasztok! Szeretném kipróbálni nálatok az ökölvívást viszont lenne egy kérdésem
Nikolett:
Sziasztok! Érdeklődni szeretnek kezdo noi utcai harc személyi edzesre szeretnek jarni.kinel tudnek meg tobbet a részletekről?delutani/esti idopontban is lehet?köszönöm
Laci:
Szia Uj! Mar jo a telefonunk! Sajnos a szolgáltató bénázott. Udv

Testépítés

A testépítő edzés progresszív súlyzós edzésből áll. A testépítők célzottan edzik egyes izomcsoportjaikat, hogy ott megfelelő növekedést érhessenek el, de nem az a céljuk, hogy minél nagyobb súlyt mozgassanak meg, hanem az, hogy a megedzett izmot minél jobban leterheljék.

Ezáltal nagyban különböznek az erőemelőktől és a súlyemelőktől, mert bár első látásra ezek hasonló sportok, azonban ezekben a sportágakban a minél nagyobb súly leküzdése a cél, a technikával és az izmok összehangolt munkájával, miközben a testépítő egy adott izmot, például a bicepszét edzi - csak arra koncentráltan.

A testépítő sport - a sportágak általános gyakorlatától eltérően - nem működik megfelelő táplálkozás nélkül. A testépítők megfelelő étrendje alapvető - nem csak versenyfelkészülés, de hobbi szinten is, így nagy részét a befektetett munkának a táplálék készítése, elfogyasztása - minimum 3 óránkénti étkezés -, sőt a rá való anyagiak megkeresése teszi ki.

A testépítés harmadik fontos tényezője a pihenés: mind az edzésmódszereket, mind az életmódot úgy kell alakítani hogy az izmok regenerálódni tudjanak. Enélkül nem lehetséges a fejlődés.

A testépítés a következő metódus szerint működik: az edzés mikrosérüléseket és tápanyaghiányt idéz elő az izmokban. Az izmok igyekeznek tápanyagot felvenni (fehérjéket és szénhidrátokat) és kompenzálnak: több tápanyagot vesznek fel, mint amit leadtak, ezáltal az izomsejtek mérete nő. Természetesen ehhez megfelelő mennyiségű pihenésre (alvás) és regenerációs időre van szükség, tehát egy izmot nem lehet minden nap edzeni, hanem megfelelő regenerálódási időt hagyva kell az edzésprogramot megszerkeszteni.

Ebben edzőink nyújtanak szakszerű segítséget - Bek Nikolett, Kincses László

Áraink »

Nyitvatartás »
 

Akció

144%
kedvezmény

Részletek »

Ajánlott oldalak

Már Facebookon is

Allyoucanmove.hu

ESO Fitness Body & Box Club