Ki van itt?

14 vendég online.

Az edző válaszol


Teljes lista»
Laci:
Kedves Agi es Gabi! Bar mikor johetnek a sracok. Minden delutan van edzes felt 5 tol es fel 7tol is. Udv
Gabriella:
Szia! 14 éves fiam szeretne box edzésre járni. Érdeklődni szeretnék hogy mikor lehetne elmenni edzésre illetve vannak e felvételi követelmények? 3 éve krav magázik. Köszönöm!
Plank Ágnes :
Szia! Szeretne a 10 éves fiam, box edzésre járni. Van jelentkezési korhatár nálatok? Köszi
Laci:
Szia Dani! Ha megfelelő a technikai tudasod akkor lehet rola szó. Igen, rugasra is alkalamasak a zsakok! Udv
Dani:
Érdeklődnék, hogy nem edzés keretén belül, hanem csak úgy egyénileg lehet-e használni a boxzsákokat, ill. rúgások is gyakorolhatók-e rajtuk. Köszi

Testépítés

A testépítő edzés progresszív súlyzós edzésből áll. A testépítők célzottan edzik egyes izomcsoportjaikat, hogy ott megfelelő növekedést érhessenek el, de nem az a céljuk, hogy minél nagyobb súlyt mozgassanak meg, hanem az, hogy a megedzett izmot minél jobban leterheljék.

Ezáltal nagyban különböznek az erőemelőktől és a súlyemelőktől, mert bár első látásra ezek hasonló sportok, azonban ezekben a sportágakban a minél nagyobb súly leküzdése a cél, a technikával és az izmok összehangolt munkájával, miközben a testépítő egy adott izmot, például a bicepszét edzi - csak arra koncentráltan.

A testépítő sport - a sportágak általános gyakorlatától eltérően - nem működik megfelelő táplálkozás nélkül. A testépítők megfelelő étrendje alapvető - nem csak versenyfelkészülés, de hobbi szinten is, így nagy részét a befektetett munkának a táplálék készítése, elfogyasztása - minimum 3 óránkénti étkezés -, sőt a rá való anyagiak megkeresése teszi ki.

A testépítés harmadik fontos tényezője a pihenés: mind az edzésmódszereket, mind az életmódot úgy kell alakítani hogy az izmok regenerálódni tudjanak. Enélkül nem lehetséges a fejlődés.

A testépítés a következő metódus szerint működik: az edzés mikrosérüléseket és tápanyaghiányt idéz elő az izmokban. Az izmok igyekeznek tápanyagot felvenni (fehérjéket és szénhidrátokat) és kompenzálnak: több tápanyagot vesznek fel, mint amit leadtak, ezáltal az izomsejtek mérete nő. Természetesen ehhez megfelelő mennyiségű pihenésre (alvás) és regenerációs időre van szükség, tehát egy izmot nem lehet minden nap edzeni, hanem megfelelő regenerálódási időt hagyva kell az edzésprogramot megszerkeszteni.

Ebben edzőink nyújtanak szakszerű segítséget - Bek Nikolett, Kincses László

Áraink »

Nyitvatartás »
 

Akció

144%
kedvezmény

Részletek »

Ajánlott oldalak

Már Facebookon is

Allyoucanmove.hu

ESO Fitness Body & Box Club