Ki van itt?

12 vendég online.

Az edző válaszol


Teljes lista»
Czako Benjamin:
Szia! Szeretnék jelentkezni box edzesekre 18eves vagyok. Elore is kosszonom
Gyuri :
bankkártyával tudok-e fizetni önöknél ?
Bodai Timea:
Szeretném ha párom indulhat a amatör ként az ucai harc versenyen... Hol tudnám ringbe tenni
Káté Gyula :
Szia!13 éves fiam szeretne hozzád járni esszédre ha esetleg van még hely.pár évvel ezelőtt a Sanyihoz járt csak nem.mindig volt társa ezért abba maradt.megköszönöm ha válaszolsz .
Dominic:
Sziasztok! Erdeklodnek hogy az 5eves kisfiamnak lenne e lehetosege boxolni nalatok? Elore is koszonom valaszotokat!

Testépítés

A testépítő edzés progresszív súlyzós edzésből áll. A testépítők célzottan edzik egyes izomcsoportjaikat, hogy ott megfelelő növekedést érhessenek el, de nem az a céljuk, hogy minél nagyobb súlyt mozgassanak meg, hanem az, hogy a megedzett izmot minél jobban leterheljék.

Ezáltal nagyban különböznek az erőemelőktől és a súlyemelőktől, mert bár első látásra ezek hasonló sportok, azonban ezekben a sportágakban a minél nagyobb súly leküzdése a cél, a technikával és az izmok összehangolt munkájával, miközben a testépítő egy adott izmot, például a bicepszét edzi - csak arra koncentráltan.

A testépítő sport - a sportágak általános gyakorlatától eltérően - nem működik megfelelő táplálkozás nélkül. A testépítők megfelelő étrendje alapvető - nem csak versenyfelkészülés, de hobbi szinten is, így nagy részét a befektetett munkának a táplálék készítése, elfogyasztása - minimum 3 óránkénti étkezés -, sőt a rá való anyagiak megkeresése teszi ki.

A testépítés harmadik fontos tényezője a pihenés: mind az edzésmódszereket, mind az életmódot úgy kell alakítani hogy az izmok regenerálódni tudjanak. Enélkül nem lehetséges a fejlődés.

A testépítés a következő metódus szerint működik: az edzés mikrosérüléseket és tápanyaghiányt idéz elő az izmokban. Az izmok igyekeznek tápanyagot felvenni (fehérjéket és szénhidrátokat) és kompenzálnak: több tápanyagot vesznek fel, mint amit leadtak, ezáltal az izomsejtek mérete nő. Természetesen ehhez megfelelő mennyiségű pihenésre (alvás) és regenerációs időre van szükség, tehát egy izmot nem lehet minden nap edzeni, hanem megfelelő regenerálódási időt hagyva kell az edzésprogramot megszerkeszteni.

Ebben edzőink nyújtanak szakszerű segítséget - Bek Nikolett, Kincses László

Áraink »

Nyitvatartás »
 

Akció

144%
kedvezmény

Részletek »

Ajánlott oldalak

Már Facebookon is

Allyoucanmove.hu

ESO Fitness Body & Box Club